Mat på camping tur oppskrifter

50 spørsmål

Jeg husker ikke hvor gamle vi var jeg, men vi var ikke så veldig store, så det var stor stas å klare seg selv litt campingen med mat og soving osv

Arendal del 2.

Vi våknet fredagen og dro rett stranda som er campingen, liten men veldig søt strand. Vi dro opp hytta og slappet av før vi dro ut igjen og kjørte tur

Siste del av teltturen

Litt uklårt bilete då fotografering var det siste eg tenkte med Emil som knuste glaset sitt og fekk halve brusa si over maten, men ein flott restaurant

Today is the day, I go away

Skrevet en liste for JA og NEI mat til Nøste ( min kanadiske minigris ). Det ble ingen turcampingen i går

I dag har "hytta" på hjul vært...

Kald drikke og god mat i alle pauser og fergekøer. Parking campingplassen utenfor Legoland - og denne gangen var vi i noen dager og hytten fikk seg forteltet som gjorde at vi kunne sitte ute utover kveldene

Årets sommerferie

Det er en liten øy Helgelandskysten hvor det ikke bugner av kjøpesenter, utallige matbutikker og slike muligheter – så da er vi tvunget til å gjøre andre ting

Turblogg: Bli med på utflukta mi i går!

Då hadde eg gått i eit par timar, og eg kjende at det var tide å få i meg litt mat. Slik ser løypa ut med markeringar for Norsk Folkehjelp sine plasseringar og matstasjonen

Vi skaper minner

Mat må man ha tur, og her det det bare å være kreativ - noe av det morsomste som finnes er å lage mat ute i det fri, og jeg kjenner jeg bli litt i "Gutta tur" modus, det er så GØY

Roadtrip: Sykkeltur langs Göta Kanal

Hyggelig betjening, og nydelig mat. Da gikk turen til Skara Sommarland, og et tre dagers opphold Skara Sommarland Camping, men diverse utflukter

Roadtrip: skattejakt i Karlsborgs festning

Vi deltok den "lille guldjakten", men innenfor murene kunne man også oppleve aktiviteter som guidede turer, konferansesenter, båtturer, flytende badstue eller rett og slett en skattejakt

Campingturen, slik den virkelig var!

Utsikten fikk vi, men maten som ble kalt BBQ hadde dessverre aldri vært en grill. Vi gledet oss til god mat rett fra grillen med utsikt over havet
Sommerferien: campinglivet

Vi hadde med oss primus og stormkjøkken, så planen var å lage tomatsuppe til ungene idet fri, men siden fasilitetene va såppas tilgjengelig, ble det kokkelering skikkelig kjøkken
Sommerens Roadtrip er i gang!

Etter en informativ første dag i ferien, ble det sengetid de små, og et glass rødvin i skogen de voksne
From the archives

Bildene hennes viser gjerne kjendiser, moter, mat og interiør fra den tida, men det er også en del hverdagslige motiver å finne