Mallorca oppskrifter

Bildestrøm Mallorca 2015

Bare det at vi kom oss hele veien til Mallorca var et under i seg selv, men så overlevde vi faktisk en hel uke også

Mallorca next

Pappa og eg skal nemleg til Mallorca. Mallorca next. Frå Sverige i fjor ♥. Hallo. I skrivande stund er det få timar til flyet lettar
Mallorca – en kulinarisk reise

Nordmenn reiser til Mallorca. Kortreiste grønnsaker under onsdagsmarkedet i Sineu de Mallorca. Lokale oliven på Celler Son Toreo i Sineu de Mallorca

MALLORCA

Vi har akkurat kommet hjem fra en uke på Alcudia, Mallorca. Vi bodde på Viva Tropic denne gangen, sist vi var i Mallorca bodde vi litt lenger unna havnen og sentrum, så veldig fint å bo her

MALLORCA - Healthy Food on Vacation

Forrige uke var jeg på Mallorca og denne gangen klarte jeg faktisk å komme meg innom alle stedene jeg hadde drømt om før jeg dro og faktisk noen flere også

MALLORCA

Mallorca 2017

Får berre gjere det beste ut av det og av og til tillate meg sjølv å lukke augene på skulebenken og late som eg er på stranda på Mallorca og drikk Corona med jentene
FRA MALLORCA TIL MARKA

Vel hjemme fra familieferie på Mallorca. FRA MALLORCA TIL MARKA. 11. 06. 2018 kl. 20. 03. -. Vi kom fra 25 grader til 30 her i Norge

Palma de Mallorca!

Da skal de neste dagene tilbringes i byen Palma. Byen har flust med fantastiske matsteder og gjett hvem skal undersøke de mon tro

Konger av Mallorca

Nå er jeg tilbake på norsk jord igjen etter fem fantastiske dager på den spanske øya Mallorca. Har vært der en gang tidligere og nok en gang fikk jeg bekreftet at Mallorca egner seg utmerket både som feriested og ikke minst som treningsparadis - til tross for at løpeforholdene ikke er av de aller beste

Reisetips til Mallorca! Ikke fortell om dette stedet til noen!

Sammen med to gode venninner har jeg besøkt den lille byen Port d'Andratx på Mallorca. Når jeg tenker på Mallorca, må jeg innrømme det er grisefester og partyfyll som først kommer på netthinnen, men Mallorca er så mye annet

REISETIPS AUGUST - ALCUDIA, Mallorca

Denne gangen er det et typisk chartersted som passer for de fleste, Alcudia på Mallorca. Mallorca byr på gode sommertemperaturer og deilig badetemperaturer til langt ut i september

spørsmål og svar - mallorca

Hvorfor valgte dere Mallorca. Can Pastilla, Palma de Mallorcavar det fin strand. ville dere anbefalt å dra til mallorca, KOS eller gg

Om mengdesamlingen på Mallorca

Mallorca ble derfor sesongens siste samling for meg. det er sagt må jeg bare skryte Mallorca opp i skyene som samlingssted