Helg på hytta oppskrifter

Hytte Helg

Den siste helgen av ferien ble tilbrakt hytta imens Kevin var hjemme å jobbet med sitt ny oppstartede firma

Aktiv helg i vente

Nå har jeg vært farten, fått handlet inn de siste vi trenger før vi reiser hytta for helgen. Så onsdag hadde jeg en rolig løpetur i Sørmarka, bare for å kjenne litt formen, pusten og bena

En helg fullt med påfyll

Etter en dusj, tok vi oss klær pakka sekken og tok oss en liten tur til ei gammel vannmølle som ligger ikke så langt i fra hytta

Trening, helg og hyttetur....perfekt!!!

Nå er vi hytta og lever det late liv, med god mat. Utrolig otiverende og inspirerende å få tilbakemeldinger hvordan teknikken er, og hva jeg må forbedre, men ikke minst hva som er bra

NYDELIG HELG

Vi har vært hytta, fått ladet batteriene og kose oss masse. rett i dusjen for å få av all snøen og bare "litt" sliten etterpå, kan du si

Helg

Helgahytta har vore stille og roleg,. Dei er perfekt hytta er mi erfaring. Litt planting ute tek eg sjansen no

En helg på fjellet

Hytta som jeg var , ligger i fjellområdet mellom Gudbrandsdalen og Ottadalen, ca. Det regnet, blåste og var kaldt, og det føltes absolutt bra å komme seg inn igjen i hytta etter (les den kalde) turen

Tar helg søndags ettermiddag

fredag lå vi jo en gjeng jenter fra laget hytta til Maja. Det har gått i et kjør siden fredag, og det kjennes både kropp og sinn nå

EN HELG I STAVERN

Denne helgen derimot var en feiring av en kompis, og vi var en haug med folk som hadde teltet hytta hans

Sensommeren på hytta

Jeg tror dette var siste helgen i august, vi reiste hytta og skulle bare ha en avslappende helg. )Senere samme dag kom Christian Radich seilende innover MefjordenNoen der nede i Bentsrødkilen moret seg vannskiog jeg gikk en lang og deilig tur ut til Folehavna, og møtte en del spreke folk min vei

For en helg!

fredag hadde jeg jo som dere vet glemt av minnekort til kameraet, så alle de tusenvis av bildene under er fra lørdagen

STUA PÅ HYTTA, FØR- OG ETTER BILDER!

Håper at jeg og Dag får reist opp alene neste helg for å gjøre ferdig resten. Bordet sto ute terrassen hytta og var hvitmalt og veldig slitt

GOD MORGEN | rolig helg

Jørgen og minstemann har vært hytta i helgen, og selv om jeg så gjerne skulle vært med måtte jeg prioritere hockeytreningene til Leo
Sitronfromasj med varme bær

Endelig en helg med oppholdsvær. I går var vi hytta og gjorde den klar til vinterstengning. Pass at du ikke får noe plomme i hvitten, for da får du ikke hvitene stive nok