Dupp oppskrift oppskrifter

Mine glutenfrie kumler ( Raspeballer )

søtdupp. Her er i allefall oppskriften på mine kumler. * Lager du variant 1 , så lager du dupp og steker flesk nå. Denne oppskriften gir 9 store kumler
Havrestykker

D da kan endelig hu mor å sette seg ned å nyte en god frokost mens plutten ( som dro mammaen opp kl 4) sover en liten dupp i vogna
Panerte italienske svinekoteletter

Dupp kotelettene først i egget, så i paneringsblandingen. Denne oppskriften er utrolig lett, men gir en helt ny dimensjon på koteletter
Morning bliss og ny yndlings frokost!

Lea Emilie holder på å slutte med dupp på dagen, noe som har tatt utrolig lang tid og er ganske krevende for å være helt ærlig
Fotballcakepops

Dupp pinnen først i sjokoladen og deretter stikk den godt ned i midten av "ballen". Men her kommer oppskriften på cakepopsene jeg laget denne gangen

Havregrøt til middag??

Trøtt som en dupp og skrubbsulten kom jeg hjem og da passer det utmerket med havregrøt til middag. Ja, så klart du kan spise havregrøt til middag- også i juni
Nachosfest

Når jeg nå uansett sitter her i sofaen og senker blodtrykket mens odelsgutten sover dupp og bonden er ute på jordene tenkte jeg å gi dere oppskriften på guacamolen jeg lagde igår

Telttur med venner i Nordmarka

Men litt over syv var hun stuptrøtt igjen og klar for en liten dupp. I helga var vi på telttur igjen, og var sammen med et vennepar som har to barn på 3 og 6 år

Bilbo hos vetrinæren

Ikke noe duppeduppedupp. Etter at Bilbo de siste 3 månedene har tisset inne og vi etter diverse forsøk ikke har klart å få bukt med det, kastet jeg inn hådkleet og fikk ham til vetten

MARKEDSDAG

Men allerede i 9 tia var hun klar for en dupp, og da tok jeg tak i kjøkkenet. Hei og hå. Dagen i går ble slitsom og jeg ble trøtt så da jeg kom hjem så hadde jeg bare ikke overskuddet til å gjøre stort

En lang dag på jobben

) Sovna som en dupp og våkna rett før vi landa. Det er travle dager. Jobb, reiser, ny valp og siste finish på leiligheten

PERMISJONSIDYLL

mens de andre småtrollene tar seg en dupp. Barnevogngjengen i farta. I dag har vi sperret hele markensgate (handlegata i Kristiansand) med vognene våre, hele fire på rad

Ikke alltid alt går som planlagt nei

Har sovet OK i natt, men ikke mer heller, men heldigvis fikk jeg meg en liten dupp på sofaen etter jobb i dag, så da var kreftene på plass og overskuddet klart til å brukes opp

På reisefot til thailand - pakkeliste-

Deretter er det litt puppings, før middagstid (glass), og videre til grøt etter en times dupp. På reisefot til thailand - pakkeliste-

HJELP, ETTÅRINGEN SPISER IKKE

" "Kanskje det bare er en naturlig dupp i appetitt på grunn av utviklingskurven. Del gjerne om dere har noen gode tips eller oppskrifter