Vi äger tre av Sveriges 100 bästa sajter!

203 Web Group är stolta över att tre av våra sajter platsar bland Sveriges bästa webbplatser. Affärstidningen Internetworld anordnade igår kväll sin årliga Topp100-gala, där man inför en samlad branschelit presenterade hela listan över det bästa Internet har att erbjuda 2011. Inte mindre än tre av de 100 bästa sajterna som presenterades tillhörde 203 Web Group.

Den sedan tidigare hyllade Matklubben.se prisades återigen i kategorin “Mat”. Koncernens söksajter AllaAnnonser.se och Hittarecept.se uppmärksammades båda två i kategorin “Sök”.

“Det känns fantastiskt kul att få vara med i år igen på listan! Förra året hade vi bara med Matklubben, nu fick vi med tre av våra sajter. Det är inte många mediekoncerner som kan slå den bedriften. Vi har redan börjat blicka framåt och satsar inför nästa års gala!” säger Andereas Friis, VD 203 Web Group.
Hela listan med resten av pristagarna finns här:http://internetworld.idg.se/2.1006/1.416023

Matklubben (www.matklubben.se) är med sina 670 000 medlemmar och nästan 90 000 unika recept Sveriges största användargenererade matsajt. Medlemmarna producerar allt innehåll och bidrar även med en livlig debatt i webbplatsens uppskattade matforum.

Hittarecept (www.hittarecept.se) är Sveriges största sökmotor för recept, som för närvarande söker igenom drygt 280 000 unika recept. Dessutom är sajten hemvist för den populära Matbloggstoppen,

multiple births from clomid accutane reviews http://zoloftonline-generic.com/ clomid side effects cymbalta does abilify work Paxil cymbalta cost

med nästan 700 av Sveriges populäraste matbloggar registrerade. 203 Web Group har nyligen tagit konceptet vidare i Norge (www.alleoppskrifter.no) och i Danmark (www.findeopskrifter.dk).

AllaAnnonser (www.allaannonser.se) är en modern söktjänst för att enkelt hitta begagnade objekt på nätet. Även bostäder och tjänster ingår i utbudet. Internationellt finns sajten släppt i ytterligare fyra länder under namnet Gadyet. Fler länder kommer inom kort.