Matklubbens nya ansikte

Matklubben.se är Sveriges i särklass största matcommunity och används idag av över 900 000 registrerade medlemmar från landets alla hörn. Matklubben förvärvades av 203 Web Group år 2006 och har sedan dess blivit en mycket populär mötesplats för matälskare med en stor skara lojala besökare. Idag besöks sajten av över 250 000 unika besökare varje vecka och regerar över förstaplatsen på KIA-index mattopplista vecka efter vecka, tillsammans med systersajten Hittarecept.se. Idag får sajten ett helt nytt utseende att möta det nya året i, efter nästan sju år med samma design.

-          Matklubben är en mycket omtyckt sajt och har varit vårt flaggskepp i sajtportföljen under många år. Tillsammans med Hittarecept drar sajten ca 850 000 matintresserade besökare varje vecka, vilka blir fler för varje vecka som går. Som en start på 2013 ska den nu äntligen få en helt ny look, med uppdaterad design och förbättrade funktioner. Vi hoppas att ni kommer gilla det, säger 203 Web Groups VD Christoffer Johansson.